املاك دلتا
املاك دلتا
دستگاه‌هايي كه زمين در اختيار دارند و براي ساخت مسكن در اختيار وزارت راه و شهرسازي قرار نمي‌دهند بايد معرفي شوند.
وضعيت احتكار مسكن

به گزارش دلتا مگ و به نقل از عضو كميسيون عمران، بانكها و برخي شركتهاي دولتي وظايف خود را رها كرده و به وضعيت احتكار مسكن مي‌پردازند، وزارت راه بايد ليست واحدهاي احتكار شده را از سوي بانكها و اين شركتها منتشر كند.

اقبال شاكري عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي در خصوص ميزان اجراي قانون جهش توليد مسكن اظهار داشت: امروز در حال بررسي قصه پر غصه مسكن هستيم، متاسفانه دولت قبل با گره زدن همه مسائل به خارج از كشور باعث عقب‌ماندگي كشور در اكثر حوزه‌ها به ويژه در خصوص مسكن شد.

وي افزود: امروز شاهد انباشت ۱۰ ميليون نياز مردم در حوزه مسكن هستيم. بنگاه‌هاي املاك بيداد مي‌كنند، امروز بانكها و برخي شركتهاي دولتي وظايف خود را رها كرده و به احتكار مسكن مي‌پردازند.

وزارت راه و شهرسازي بايد ليست واحدهاي احتكار شده را از سوي بانكها و اين شركتها منتشر كند. بانك‌هاي متخلف از قانون ساخت مسكن و وديعه مسكن افشا شوند.

نماينده مردم تهران در مجلس گفت: قانون اخذ ماليات از خانه‌هاي خالي در حال پاس‌كاري بين سازمان امور مالياتي است، و نه در بودجه 1400 و نه در 1401 چيزي از 2 و نيم ميليون خانه مالي گير مردم نيامده است و بايد تكليف آن روشن شود.

حداقل ۱۰۰ هزار ميليارد تومان براي ساخت مسكن و زيرساختهاي آن نياز است، تا راه و محوطه و فروشگاه و آموزشگاه ساخته شود، چرا كه در بودجه 1401 براي صندوق ملي پيش‌بيني ناچيزي صورت گرفته است.

شاكري در پايان تاكيد كرد: از وزير مسكن انتظار مي‌رود با برگزاري هر چه زودتر شوراي مركزي به ناكارآمدي‌ها پايان داده شود تا دست شركت بازان، پروانه اجاره‌كنندگان و امضا فروشان از اين نهاد حرفه‌اي بريده شود.

پيشنهاد مطالعه: مطلب «لزوم تأمين منابع مالي صندوق ملي مسكن در بودجه ۱۴۰۱» از مجله ملكي دلتا بخوانيد.

 

وب سايت ملكي دلتا، اولين سايت تخصصي ملكي در ايران
خريد، فروش و اجاره هر نوع ملك در تهران، اصفهان و ساير شهرهاي ايران

با مجله ملكي دلتا همراه باشيد .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مجله ملكي دلتا،
موضوع:
[ ۲۲ دى ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۲۱:۴۲ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی