املاك دلتا
املاك دلتا
يك عضو كميسيون عمران مجلس ضمن اعلام اينكه بانك ها به دنبال احتكار مسكن هستند، گفت: ليست بانك‌ها و شركت‌هاي محتكر كننده مسكن بايد منتشر شود.
احتكار مسكن توسط بانك ها

به گزارش دلتا مگ به نقل از ايسنا، به‌ دنبال افزايش سرمايه‌گذاري در بازار خريد واحدهاي مسكوني، هم اكنون دولت و مجلس در تلاش هستند تا با اجرايي كردن قانون دريافت ماليات از خانه‌هاي خالي اقدام به رفع معضل احتكار مسكن كنند؛ اين در حالي است برخي از مسئولان از احتكار مسكن توسط بانك ها و شركت ها خبر مي‌دهند.

اين در حالي است كه به اعتقاد كارشناسان در شرايط فعلي بازار مسكن با توجه به احتكار حجم بسيار زيادي از واحدهاي مسكوني تحت‌تاثير خريدهاي سرمايه‌اي به يك يخ‌شكن معتبر و كارساز براي رفع انجماد از اين واحدها نيازمند است.

اين يخ‌شكن در واقع در نقش يك شاه‌كليد مي‌تواند در اسرع وقت قفل عرضه واحدهاي مسكوني خالي از سكنه را باز كرده و منجر به ورود آن‌ها به بازار مصرف شود.

احتكار مسكن توسط بانك ها

اقبال شاكري اخيرا در اظهارنظري از احتكار مسكن توسط بانك ها و شركت‌ها خبر داده و در اين رابطه گفته است: متاسفانه شاهد هستيم كه برخي از بانك‌هاي خصوصي و شركت‌هاي دولتي وظيفه اصلي خود را رها كرده و به احتكار مسكن روي آورده‌اند.

او در ادامه به لزوم انتشار و شناسايي اين نهادها تاكيد كرده و گفته است: متاسفانه دولت قبل با گره زدن همه مسائل به خارج از كشور باعث عقب ماندگي كشور در اكثر حوزه‌ها به ويژه در خصوص مسكن شده است.

شاكري خاطرنشان كرد: وزير راه و شهرسازي پيشينه ساخت مسكن را مزخرف مي‌دانست و حتي در طول اين دوره يك واحد مسكوني براي مردم ساخته نشد.

او مي‌گويد كه امروز شاهد انباشت ۱۰ ميليون نياز مردم در حوزه مسكن هستيم و مي‌افزايد: مجلس در قانون جهش توليد مسكن، دولت را مكلف كرد تا ساليانه يك ميليون واحد مسكوني بسازد.

مطالعه بيشتر: مطلب «مشكلاتي كه خريد ملك در تركيه به همراه دارد» را در دلتا مگ بخوانيد.

وب سايت ملكي دلتا، اولين سايت تخصصي ملكي در ايران
خريد، فروش و اجاره هر نوع ملك در تهران، اصفهان و ساير شهرهاي ايران

با مجله ملكي دلتا همراه باشيد .

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۵ دى ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۲۲:۵۲ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی