املاك دلتا
املاك دلتا
بسياري از مردم مي‌گويند كه پيامك اشتباهي براي آنها ارسال شده و برخي از آنها حتي مسكن شخصي ندارند!
ثبت نام در سامانه املاك و اسكان

به گزارش دلتا مگ به نقل از اقتصادآنلاين، علاوه بر مالكان، مستاجران نيز ملزم به ثبت نام در سامانه املاك و اسكان شدند.

در حالي كه ضرب‌العجل وزارت راه و شهرسازي براي ثبت اطلاعات ملكي صداي بسياري از شهروندان را درآورده است، كمتر از ۲۰ درصد از مردم اطلاعات سكونتي خود را در سامانه املاك و اسكان ثبت كرده‌اند.

اين در شرايطي است كه دولت براي دريافت ماليات از خانه‌هاي خالي، وزارت راه و شهرسازي را موظف كرده است كه با سامانه املاك و اسكان وضعيت مالكيت خانه‌هاي مسكوني را شناسايي كند و براي خانه‌هاي خالي صورت حساب مالياتي ارسال كند.

بر همين اساس وزارت راه و شهرسازي در فراخواني از مردم خواست كه اطلاعات مالكيت مسكوني خود را در سامانه املاك و اسكان ثبت كنند و حتي مستاجران نيز اجاره‌نامه‌هاي خود را در اين سامانه ثبت نمايند.

مهلت ثبت نام در سامانه املاك و اسكان

مهلت ثبت نام در سامانه املاك و اسكان

چنانچه مالكان و مستاجران تا ۲۳ دي ماه اقدام به ثبت نام در سامانه املاك و اسكان و درج اطلاعات نكنند اسامي آنها براي سازمان امور مالياتي ارسال مي‌شود.

در اين ميان بسياري از شهروندان ايراني مي‌گويند كه پيامك‌هاي مالياتي اشتباهي براي آنها ارسال شده و حتي ملك تجاري به عنوان ملك مسكوني اين افراد تلقي شده يا براي مستاجران پيامك اشتباهي آمده است.

معاون وزير راه و شهرسازي در پاسخ به انتقاد ارسال پيامك‌هاي مالياتي اشتباه، مي‌گويد: اين پيامك براي تمام كساني كه املاك خود را ثبت نكرده‌اند ارسال شده است و ممكن است در مواردي اشتباه رخ داده باشد، بنابراين كساني كه مي‌خواهند ملك آنها مشمول ماليات خانه‌هاي خالي نشود بايد هرچه زودتر اطلاعات صحيح خود را در سامانه املاك و اسكان درج كنند و در بخش توضيحات با بارگذاري اسناد و مدارك لازم، اطلاعات اشتباه را تصحيح كنند.

بر اين اساس معاونت مسكن و ساختمان در اطلاعيه‌اي با تاييد پيامك ارسالي شده از سرشماره V.MASKAN، اعلام كرد كه ۲ مهلت ۲۱ و ۲۳ دي ماه براي ثبت اطلاعات ملكي سرپرستان خانوار در نظر گرفته شده و مالكان لازم است تا تاريخ اعلام‌ شده در پيامك دريافتي خود به سامانه املاك و اسكان به آدرس amlak.mrud.ir  مراجعه كنند و در صورت ثبت سكونت و مالكيت توسط مالكان مذكور بر اساس قانون ملك مذكور از جرگه خانه‌هاي خالي خارج خواهد شد.

پيشنهاد مطالعه: مطلب «انبوه سازان به دنبال تسهيلات كم بهره هستند» از دلتا مگ بخوانيد.

وب سايت ملكي دلتا، اولين سايت تخصصي ملكي در ايران
خريد، فروش و اجاره هر نوع ملك در تهران، اصفهان و ساير شهرهاي ايران

با مجله ملكي دلتا همراه باشيد .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۳۱:۱۷ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی